• Besplatan uzorak
    Uz svaku narudžbu dobivate besplatan uzorak
  • Besplatna dostava iznad 360 kn
    Za narudžbu višu od 360 kuna dostava je besplatna na bilo koju adresu u Hrvatskoj.
  • Besplatno zamotavanje
    Na vaš zahtjev zamotat ćemo naručene proizvode bez dodatne naplate.
akcije
novo
parfemi
make up
njega
kosa
tips&trends
accessories
drogerija
Ekskluzivno Travel
božić
Web
FAQ – Učestala pitanja
FAQ – Učestala pitanja

Kada ću dobiti svoj paket?
Za pakete koji se dostavljaju na vašu odabranu adresu rok isporuke je 2 – 5 radnih dana dok je rok za isporuke u odabrane Douglas parfumerije do 8 radnih dana.
Isporučujete li vikendom?
Pakete isporučujemo isključivo radnim danom.
Mogu li pratiti svoju pošiljku?
Nakon što se vaša narudžba obradi na vašu ćete e-mail adresu primiti broj za praćenje pošiljke, a status narudžbe dalje možete pratiti na https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke
Kakvi su troškovi slanja i tko dostavlja?
Dostava paketa se vrši putem kurirske službe GLS Hrvatska, te je raspoloživa na cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske osim na pojedinim otocima.
Cijena dostave iznosi 35 kuna i navedena je u pregledu košarice prije izvršenja plaćanja. Za narudžbe u vrijednosti iznad 360,00 kn cijena dostave je besplatna.
Dostavljate li pakete izvan Hrvatske?
Otpremu (dostavu) vršimo isključivo na području Republike Hrvatske.
Mogu li preuzeti svoj paket u nekoj od Douglas poslovnica?
Preuzimanje narudžbi moguće je u određenim Douglas parfumerijama. Prilikom narudžbe i odabira načina dostave jednostavno odaberite jednu od ponuđenih poslovnica koja vam najbolje odgovara za preuzimanje paketa.
U kojim poslovnicama mogu preuzeti paket?
Narudžbe trenutno dostavljamo u sljedeće poslovnice:
  • Poslovnica Garden Mall, Zagreb
  • Poslovnica Avenue Mall Zagreb,
  • Poslovnica Britanski trg, Ilica 82, Zagreb
  • Poslovnica Konzum, Radnička 49, Zagreb
  • Poslovnica Kreše Golika 3, Zagreb
  • Poslovnica Portanova, Svilajska 31a, Osijek
  • Poslovnica Franjevački trg 6, Varaždin
  • Poslovnica Splitska 1, Metković
  • Poslovnica Nikole Tesle 2, Dubrovnik
  • Poslovnica Salona Mall, Matoševa 10, Solin
  • Poslovnica Tower centar, J.P. Kamova 81a, Rijeka
  • Poslovnica Slavka Kolara 2, Velika Gorica
  • Poslovnica Ulica Akcije Maslinica 1, Zadar
  • Poslovnica Max City Pula, Ulica Stoja 14A, Pula
  • Poslovnica Ulica Kralja Tomislava 7, Split
  • Poslovnica Dalmare, Velimira Škorpika 23, Šibenik
Hoću li biti obaviješten/a kada je paket spreman za preuzimanje?
Prilikom odabira opcije za preuzimanje paketa u nekoj od ponuđenih Douglas parfumerija primit ćete obavijest putem e-maila u trenutku kada paket bude spreman za preuzimanje.
Mogu li narudžbu preuzetu u poslovnici platiti pouzećem?
Za narudžbe koje se preuzimaju u Douglas poslovnicama moguće je isključivo virmansko ili kartično plaćanje.
Mogu li platiti u ratama?
Prilikom kupovine na douglas.hr moguće je plaćanje PBZ VISA i PBZ Maestro karticama obročno na 2 do 6 rata uz minimalnu kupnju u iznosu 200 kn te Premium Visa karticom 2 do 6 rata iznad 500 kn.
Mogu li promijeniti narudžbu?
U slučaju da želite promijeniti narudžbu kontaktirajte nas na info@douglas.hr ili putem telefona na broj: 08001221
Mogu li otkazati narudžbu?
Narudžbe se mogu otkazati u bilo kojem trenutku unutar 14 dana kontaktom na info@douglas.hr ili putem telefona na broj 08001221
Moram li se registrirati za kupnju na douglas.hr?
Za kupnju putem douglas.hr registracija nije potrebna, možete kupovati kao gost, no svejedno je potrebno upisati vaše podatke za dostavu i e-mail adresu. Registracijom postajete član kluba, te vam se omogućuje sakupljanje i trošenje bodova prema pravilniku Douglas Club kartice.
Mogu li napraviti narudžbu za poklon?
Ako želite voljenu ili dragu osobu iznenaditi poklonom nudimo vam i tu mogućnost. Nakon odabira željenog artikla, prilikom završetka kupovine u drugom koraku „podaci o korisniku“ odznačite kućicu „Adresa za isporuku robe je ista kao i adresa naručitelja“ te u za to predviđene rubrike unesite podatke osobe kojoj želite poslati poklon, a mi ćemo odraditi ostatak.
Što ako nisam dobio/la potvrdu narudžbe?
Molimo da nas kontaktirate na info@douglas.hr ili putem telefona na broj 08001221
Što ako dobijem oštećeni paket/proizvod?
U slučaju da vaš paket stigne oštećen ili je neki od naručenih proizvoda oštećen molimo kontaktirajte nas na info@douglas.hr ili putem telefona na 08001221.
Nisam dobio/la sve što sam naručila?
Ako ste zaprimili nepotpunu narudžbu molimo vas kontaktirajte našu korisničku službu na info@douglas.hr ili putem telefona na broj 08001221.
Mogu li vratiti narudžbu/pravo povrata?
Kupac ima pravo na povrat kupljenog proizvoda, bez navođenja razloga, u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe. Više o tome pročitajte na poveznicu Povrat/reklamacija robe. Preduvjet jednostranog raskida Ugovora jest da roba nije korištena te da se nalazi u originalnoj zapakiranoj ambalaži.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora tj. povrat kupljenog proizvoda u roku 14 dana ako je predmet kupnje zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, a bila je otpečaćena nakon dostave.
Kupac snosi trošak vraćanja proizvoda, povrat paketa se vrši putem kurirske službe GLS Hrvatska, a cijena iznosi 35 kn.
Mogu li dobiti povrat sredstava?
Povrat sredstava moguć je u slučajevima otkazivanja narudžbe ili primitka oštećenog artikla. Više detalja o uvjetima povrata možete pronaći u rubrici Povrat/Reklamacija robe.
 
Mogu li zatražiti izdavanje R1 računa?
Za izdavanje R1 računa potrebno je prilikom narudžbe u 2. koraku odabrati opciju „Pravna osoba?“, nakon čega će se pojaviti dvije rubrike u koje upišite podatke o vašoj tvrtki; ime tvrtke i OIB.
Zaboravio /la sam svoju lozinku?
Kada se zbog zaboravljene lozinke ne možete prijaviti u svoj korisnički profil na douglas.hr ispod polja za upis korisničke e-mail adrese i lozinke kliknite na poveznicu „Zaboravili ste lozinku? koja će vas preusmjeriti na obrazac u koji je potrebno upisati vašu registriranu e- mail adresu i poslati zahtjev za obnovu lozinke. Na vaš e-mail u kratkom će roku stići poveznica putem koje je moguće promijeniti i upisati novu lozinku. Reset lozinke moguće je zatražiti jednom u 24 sata.
Što kada imam problema pri registraciji?
Molimo vas da nas kontaktirate na info@douglas.hr ili putem telefona na broj 08001221
Kako mogu promijeniti svoje podatke?
Svoje korisničke podatke u bilo kojem trenutku možete promijeniti ili nadopuniti pristupom svojem korisničkom profilu. Odabirom rubrike „Moj Douglas“ i zatim „moji podaci“ otvorit će se preglednik s rubrikama podataka. Registrirana e-mail adresa je jedinstvena i vezana uz korisnički profil te ju nije moguće izmijeniti. U slučaju promjene e-mail adrese molimo kontaktirajte nas na info@douglas.hr ili 08001221
Imate li e poklon bon?
E-poklon bon trenutno ne postoji u ponudi douglas.hr-a.
Gdje i kako mogu dobiti svoju DBC?

Svoju Douglas Beauty Card možete zatražiti u svakoj Douglas parfumeriji ili prilikom registracije na douglas.hr. Više informacija o uvjetima korištenja vaše Douglas kartice možete pronaći u rubrici Douglas Beauty Card – pravilnik.

Kako mogu provjeriti stanje bodova?
Stanje bodova lako je provjeriti ulaskom u korisnički profil pod rubrikom „moji podaci“ ili putem Douglas mobilne aplikacije. Prikupljeni bodovi važeći su godinu dana od datuma kupnje nakon čega će se automatski obrisati.
Kako mogu iskoristiti loyalty popust ili kupon (kod) prilikom online kupovine?
U prvom koraku kupovine u rubriku „kod za popust“ unesite važeći kod.
Koji su mogući načini plaćanja u Douglas prodavaonicama?
Koji su mogući načini plaćanja na Douglas web shopu?
  • Pouzećem – u gotovini prilikom pruzimanja paketa
  • Virmanski – općom uplatnicom ili Internet bankarstvom
  • American Express jednokratno
  • Diners jednokratno
  • Mastercard, Maestro i Visa jednokratno
  • PBZ VISA i PBZ Maestro od 2 do 6 rata uz minimalnu kupnju u iznosu 200 kn
  • Premium Visa 2 do 6 rata iznad 500 kn

Prilikom odabira opcije preuzimanja paketa u parfumeriji moguće je isključivo virmansko ili kartično plaćanje. Plaćanje pri preuzimanju narudžbe u parfumeriji nije moguće.
Narudžbe na upit
Sve proizvode koji imaju oznaku „dostupno na upit“ moguće je naručiti putem našeg Douglas Call Centra na broj 08001221 ili putem kontakt forme.  Po primitku upita povratno ćemo vas kontaktirati sa svim informacijama za daljnju obradu narudžbe.