Najniža cijena u posljednjih 30 dana
399,33 kn(53,00 €)
Uštedite -32%
Dostupno. Dostava: 2 do 5 radnih dana
Besplatna dostava za narudžbe iznad 47,78 EUR/360 kn
Cijena se odnosi na prodaju putem Interneta.
Fotografija proizvoda ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda.
U slučaju tehničkih pogrešaka Douglas ne preuzima odgovornost za točnost prikazanih cijena i fotografija.
DRAGI KUPCI, ZBOG POVEĆANOG BROJA NARUDŽBI MOGUĆI SU POMACI U ROKOVIMA DOSTAVE
DRAGI KUPCI, ZBOG POVEĆANOG BROJA NARUDŽBI MOGUĆI SU POMACI U ROKOVIMA DOSTAVE
*1Ponuda vrijedi do 04.12.2023
Šifra artikla
V740020
OPIS
Versace lansira novi muški miris Eros inspiriran i duboko povezan sa grčkom mitologijom. Cilj ovog izdanja je otkriti i razuzdati neobuzdane strasti, naglasiti želje. Miris je nazvan po grčkom Bogu ljubavi i sinu Boginje Afrodite - Erosu. Inspiracija starom Grčkom traje još iz vremena kada je Gianni Versace dizao svoj modni imperij i za simbol brenda uzeo Boginju Meduzu koja krasi mnoge proizvode ove kuće, pa i novu bočicu muškog parfema Eros. Parfem Eros, prvi je u proteklih pet godina koji će biti lansiran i namijenjen muškarcima. Želja Donatelle Versace je bila da se miris uklopi u koncepciju Versace brenda i savršeno oslika stil i značaj dugogodišnjeg dizajniranja, kvalitete i popularnosti. "Eros je zaista DNK kuće Versace" - naglašava Donatella. "Imamo grčki motiv koji vas navodi na razmišljanje o drevnoj Grčkoj, antikvitetima i mitologiji, dok tirkizna boja prezentira Mediteran. To je Versace!" Bočica novog muškom mirisa Eros sačinjena je od stakla tirkizne boje sa glavom Meduze na tijelu bočice. Miris je dostupan u količini od 50 i 100ml edt, uz prateće parfimirane proizvode za njegu tijela. Lice reklamne kampanje je Brian Shimansky. Donatella je željela muškarca-gladijatora za novu kampanju, koji se bori za ono što želi, koji se bori da osvoji svoje ciljeve. "Ovo je miris za muškarca koji je svoj gospodar. On je heroj: čovjek koji brani svoje ideje i ciljeve" - izjavila je Donatella Versace. Miris se premijerno predstavlja u Cannesu 2012. godine. Miris Eros je kreirao Aurelien Guichard iz kuće Givaudan i najavljen je kao svjež, drveni i blago orijentalni. Miris sadrži ulje nane, kombinirano sa zelenom jabukom i limunom iz Italije. Toplinu daruje tonka iz Venezuele, pomiješana sa ambroxanom i cvjetovima geranijuma.U donjim notama su Madgaskar vanilija, vetiver, hrastova mahovina, cedar iz Virginije i Atlas cedar. Miris je dostupan u bočicama od 30, 50 i 100ml , kao after shave od 100ml, after shave balm 100ml, dezodorans 100ml, deo stick 75ml i gel za tuširan
Područje primjene:
tijelo
Podijelite
Recenzije (0)
Douglas ne jamči da je recenziju proizvoda ili usluge napisao kupac koji je kupio i koristio proizvod.
Ocjena kupaca za "Eros Deodorant Spray"
Napišite mišljenje
Recenzije će biti objavljene nakon provjere.
Naše prednosti za vas
Brza kupovina
Spremite svoje korisničke podatke i postavke
Uvid u vaše narudžbe, uključujući podatke o pošiljci
Upravljajte pretplatom na newsletter
Sigurno plaćanje SSL enkripcijom
https://www.douglas.hr/p/versace-eros-deodorant-spray-v740020?c=8537V740020Eros Deodorant Sprayhttps://media.douglas.hr/media/image/07/32/07/V740020Xw7l9Xxedpg3V.jpg35.9135.91EURInStockParfemi/Muški parfemi/Dezodoransi<p>Versace lansira novi muški miris Eros inspiriran i duboko povezan sa grčkom mitologijom. Cilj ovog izdanja je otkriti i razuzdati neobuzdane strasti, naglasiti želje. Miris je nazvan po grčkom Bogu ljubavi i sinu Boginje Afrodite - Erosu. Inspiracija starom Grčkom traje još iz vremena kada je Gianni Versace dizao svoj modni imperij i za simbol brenda uzeo Boginju Meduzu koja krasi mnoge proizvode ove kuće, pa i novu bočicu muškog parfema Eros. Parfem Eros, prvi je u proteklih pet godina koji će biti lansiran i namijenjen muškarcima. Želja Donatelle Versace je bila da se miris uklopi u koncepciju Versace brenda i savršeno oslika stil i značaj dugogodišnjeg dizajniranja, kvalitete i popularnosti. "Eros je zaista DNK kuće Versace" - naglašava Donatella. "Imamo grčki motiv koji vas navodi na razmišljanje o drevnoj Grčkoj, antikvitetima i mitologiji, dok tirkizna boja prezentira Mediteran. To je Versace!" Bočica novog muškom mirisa Eros sačinjena je od stakla tirkizne boje sa glavom Meduze na tijelu bočice. Miris je dostupan u količini od 50 i 100ml edt, uz prateće parfimirane proizvode za njegu tijela. Lice reklamne kampanje je Brian Shimansky. Donatella je željela muškarca-gladijatora za novu kampanju, koji se bori za ono što želi, koji se bori da osvoji svoje ciljeve. "Ovo je miris za muškarca koji je svoj gospodar. On je heroj: čovjek koji brani svoje ideje i ciljeve" - izjavila je Donatella Versace. Miris se premijerno predstavlja u Cannesu 2012. godine. Miris Eros je kreirao Aurelien Guichard iz kuće Givaudan i najavljen je kao svjež, drveni i blago orijentalni. Miris sadrži ulje nane, kombinirano sa zelenom jabukom i limunom iz Italije. Toplinu daruje tonka iz Venezuele, pomiješana sa ambroxanom i cvjetovima geranijuma.U donjim notama su Madgaskar vanilija, vetiver, hrastova mahovina, cedar iz Virginije i Atlas cedar. Miris je dostupan u bočicama od 30, 50 i 100ml , kao after shave od 100ml, after shave balm 100ml, dezodorans 100ml, deo stick 75ml i gel za tuširan</p>VersaceEUR00add-to-cart35.91 EUR * /100 ml100,ml100ml000Deodorant u sprejuEros