Der Artikel wurde erfolgreich hinzugefügt.

Versace Deodorant Spray Deodorant u spreju

Versace - Deodorant Spray -
100 ml Šifra artikla V740020
395,00 kn
Vrijeme isporuke cca. 5 radnih dana
Besplatna dostava za narudžbe iznad 360 kn
.
Molim da me obavijestite kada artikl ponovno postane dostupan.
Primio sam na znanje informacije o zaštiti podataka
Važno:

-50% POPUSTA NA EISENBERG PROIZVODE UZ KUPNJU IZNAD 100 KN

-50% POPUSTA NA EISENBERG PROIZVODE UZ KUPNJU IZNAD 100 KN

-50% POPUSTA NA EISENBERG PROIZVODE UZ KUPNJU IZNAD 100 KN

Važno:

-20% na JOHN FRIEDA asortiman za kupnju iznad 40 kn.

*1
-20% JOHN FRIEDA IZNAD 40 KN

-20% na JOHN FRIEDA asortiman za kupnju iznad 40 kn.

*1Ponuda vrijedi do 01.09.2022
  • V740020
OPIS

Versace lansira novi muški miris Eros inspiriran i duboko povezan sa grčkom mitologijom. Cilj ovog izdanja je otkriti i razuzdati neobuzdane strasti, naglasiti želje. Miris je nazvan po grčkom Bogu ljubavi i sinu Boginje Afrodite - Erosu. Inspiracija starom Grčkom traje još iz vremena kada je Gianni Versace dizao svoj modni imperij i za simbol brenda uzeo Boginju Meduzu koja krasi mnoge proizvode ove kuće, pa i novu bočicu muškog parfema Eros. Parfem Eros, prvi je u proteklih pet godina koji će biti lansiran i namijenjen muškarcima. Želja Donatelle Versace je bila da se miris uklopi u koncepciju Versace brenda i savršeno oslika stil i značaj dugogodišnjeg dizajniranja, kvalitete i popularnosti. "Eros je zaista DNK kuće Versace" - naglašava Donatella. "Imamo grčki motiv koji vas navodi na razmišljanje o drevnoj Grčkoj, antikvitetima i mitologiji, dok tirkizna boja prezentira Mediteran. To je Versace!" Bočica novog muškom mirisa Eros sačinjena je od stakla tirkizne boje sa glavom Meduze na tijelu bočice. Miris je dostupan u količini od 50 i 100ml edt, uz prateće parfimirane proizvode za njegu tijela. Lice reklamne kampanje je Brian Shimansky. Donatella je željela muškarca-gladijatora za novu kampanju, koji se bori za ono što želi, koji se bori da osvoji svoje ciljeve. "Ovo je miris za muškarca koji je svoj gospodar. On je heroj: čovjek koji brani svoje ideje i ciljeve" - izjavila je Donatella Versace. Miris se premijerno predstavlja u Cannesu 2012. godine. Miris Eros je kreirao Aurelien Guichard iz kuće Givaudan i najavljen je kao svjež, drveni i blago orijentalni. Miris sadrži ulje nane, kombinirano sa zelenom jabukom i limunom iz Italije. Toplinu daruje tonka iz Venezuele, pomiješana sa ambroxanom i cvjetovima geranijuma.U donjim notama su Madgaskar vanilija, vetiver, hrastova mahovina, cedar iz Virginije i Atlas cedar. Miris je dostupan u bočicama od 30, 50 i 100ml , kao after shave od 100ml, after shave balm 100ml, dezodorans 100ml, deo stick 75ml i gel za tuširan

Podijelite
Recenzije (0)
Douglas ne jamči da je recenziju proizvoda ili usluge napisao kupac koji je kupio i koristio proizvod.
Ocjena kupaca za "Deodorant Spray"
Napišite mišljenje
Recenzije će biti objavljene nakon provjere.
Molimo unesite niz znakova u donje tekstualno polje.

Polja označena sa * su obavezna.

Primio sam na znanje informacije o zaštiti podataka
Naše prednosti za vas
  • Brza kupovina
  • Spremite svoje korisničke podatke i postavke
  • Uvid u vaše narudžbe, uključujući podatke o pošiljci
  • Upravljajte pretplatom na newsletter
  • Sigurno plaćanje SSL enkripcijom