Versace After Shave Lotion Losion poslije brijanja
ErosIT COSMETICS -15% NA CC KREME I KOREKTORE.
18.-31.3.2024.
Popusti se ne zbrajaju.
Douglas Beauty Card članove očekuju dodatne pogodnosti.
*1IT COSMETICS -15% NA CC KREME I KOREKTORE.
18.-31.3.2024.
Popusti se ne zbrajaju.
Douglas Beauty Card članove očekuju dodatne pogodnosti.
- Šifra artikla V740014
Versace lansira novi muški miris Eros inspiriran i duboko povezan sa grčkom mitologijom. Cilj ovog izdanja je otkriti i razuzdati neobuzdane strasti, naglasiti želje. Miris je nazvan po grčkom Bogu ljubavi i sinu Boginje Afrodite - Erosu. Inspiracija starom Grčkom traje još iz vremena kada je Gianni Versace dizao svoj modni imperij i za simbol brenda uzeo Boginju Meduzu koja krasi mnoge proizvode ove kuće, pa i novu bočicu muškog parfema Eros. Parfem Eros, prvi je u proteklih pet godina koji će biti lansiran i namijenjen muškarcima. Želja Donatelle Versace je bila da se miris uklopi u koncepciju Versace brenda i savršeno oslika stil i značaj dugogodišnjeg dizajniranja, kvalitete i popularnosti. "Eros je zaista DNK kuće Versace" - naglašava Donatella. "Imamo grčki motiv koji vas navodi na razmišljanje o drevnoj Grčkoj, antikvitetima i mitologiji, dok tirkizna boja prezentira Mediteran. To je Versace!" Bočica novog muškom mirisa Eros sačinjena je od stakla tirkizne boje sa glavom Meduze na tijelu bočice. Miris je dostupan u količini od 50 i 100ml edt, uz prateće parfimirane proizvode za njegu tijela. Lice reklamne kampanje je Brian Shimansky. Donatella je željela muškarca-gladijatora za novu kampanju, koji se bori za ono što želi, koji se bori da osvoji svoje ciljeve. "Ovo je miris za muškarca koji je svoj gospodar. On je heroj: čovjek koji brani svoje ideje i ciljeve" - izjavila je Donatella Versace. Miris se premijerno predstavlja u Cannesu 2012. godine. Miris Eros je kreirao Aurelien Guichard iz kuće Givaudan i najavljen je kao svjež, drveni i blago orijentalni. Miris sadrži ulje nane, kombinirano sa zelenom jabukom i limunom iz Italije. Toplinu daruje tonka iz Venezuele, pomiješana sa ambroxanom i cvjetovima geranijuma.U donjim notama su Madgaskar vanilija, vetiver, hrastova mahovina, cedar iz Virginije i Atlas cedar. Miris je dostupan u bočicama od 30, 50 i 100ml , kao after shave od 100ml, after shave balm 100ml, dezodorans 100ml, deo stick 75ml i gel za tuširan
Vrsta proizvoda: | boca |
Vrsta mirisa: | aromatski |
Poklon za: | Valentinovo |
Tip kože: | sve vrste kože |
Područje primjene: | lice |
Dob: | sve dobne skupine |
Svojstva: | Njegujući |
Karakteristike proizvoda: | bez acetona, bez amonijaka, bez ftalata, bez glutena, bez komedogena, bez parabena, bez parafina, bez pigmenata i boja, bez silikona, ne sadrži konzervanse, ne sadrži laktozu, ne sadrži mikroplastiku, ne sadrži orašaste plodove, ne sadrži palmino ulje, ne sadrži sulfate, ne sadrži uljne sastojke, pogodno za osjetljivu kožu, veganski |
Tekstura: | losion |